RSK

Mina intressen

Har lite olika saker jag pysslar med på fritiden men det största intresset är ju Fotboll, är inne på mitt 12e år som fotbollsspelare. Började spela när jag var 6 år och min pappa skrev på pappret som tränare, och så har det fortsatt. Har inte spelat ett enda år av de 12 åren utan min pappa på sidan.
Har fått massa nya kompisar under den här tiden som fotbollspelare, och har verkligen utvecklats som person. Jag var bara 13 år när jag spelade min första match med "Damerna" och därifrån har jag utvecklats en massa, vågade inte säga ett ljud i början och nu har man fått äran att vara lagkapten. 
Måste bara säga att trotts att våra resultat inte har vart så jättefina så har vi ändå alltid roligt på våra träningar :)
Kram på er tjejer!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback