S&S

Min bästa vän

Ja det märks nog ganska så tydligt vem som är min bästa vän. Jag menar vi bor ju typ tillsammans ;)
Sara Hellgren heter hon såklart ;)
Vi har känt varandra ända sen vi gick på dagis eller"dagmamma" jag var extrabarn hos hennes mamma.
Men mycket mer än så var det inte..  Det började lite mer i mellanstadiet men det vart ett litet uppehåll ett tag efter lite insidenter...
Sen kommer jag ihåg när jag åkte hem till henne själv första gången.. Vi¨åt pannkakor och lekte med "Måns" saras hamster ;)
Sen dess har allt bara fortsatt.. på  sommrarna och på helgerna så bor Sara här mer eller mindre :)
Allt vi gör gör vi tillsammans... Vi kan prata om allt med varandra.. Vi Kan läsa varandra utan och innan.. men det är inte alltid glada stunder.. Även bästisar kan bråka och här är det verkligen bevisat ;)  
Men kärleken är stor ;)<3 



LOVE!




Kommentarer
Postat av: sara ofc

naaw söt du är då :P kärlek! <3

2011-03-21 @ 20:00:52
URL: http://ssaarraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback