Sofi Caroline Maria Karlsson

Okej let´s start!
Vem är jag egentligen?
Det där med att beskriva sig själv är inte något som jag är sådär jättebra på men jag kan ju iafl göra ett försök =)
Jag är en 17 årig tjej, som fyller 18 år om typ 3 veckor, jag är typ hur taggad som helst!
Jag bor på Rådmansö i en liten "by"  där förövrigt hela min släkt bor typ.
På min fritid som kanske inte består av sådär väldans mycket tid så spelar jag fotboll, shoppar, umgås med mina vänner, gymar och ja såndär som alla i min ålder gör, och såklart så festar jag väl ibland men kan inte påstå att det blir sådär jätteofta.. Men jag anser att det blir roligare sen när man väl festar om man inte gör det för ofta ;)
Skolan då.. nja där gåre väl sådär... även fast jag inte gör ett skit, bara går och fördriver tiden så säger alla lärare att jag verkar vara en flitig och duktig tjej, så jag har lite svårt att förstå hur dom menar :P men men det är ju bra att dom tycket det och att mina betyg inte är allt för låga ;)
Sen har jag ju "två" jobb också, jobbar som ni säkert redan vet på McDonalds och steker kor! Sen så en gång i veckan drar jag iväg med min faster och städar på farbrors företag.
Sen får jag ju inte glömma det viktigaste nästan ;)  Jag är alltid hungrig!


Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 22:21:21
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback