Phobia

En fobi

okeej jag har nog världens fånigaste fobi men men...  såhär är det, att jag kan INTE äta det översta lagret på osten. Måste bort varje gång jag ska ta en ostskiva... det funkar dock om ngn är innan mig men om den kommer direkt från kylen så ska översta  lagret bort...  vet egentlingen inte varför men det sitter i sen jag hade min period då jag hade bakteriefobi... men har blivit bättre på att det där med bakterier.. är dock bara den där lilla detaljen med osten ;)
Sen har jag en till stor fobi och det är blod.. alltså jag klarar av mitt eget blod ibland.. ( men det måste man nog om man är tjej ;) men när jag ser ngn annan så ryser jag i hela kroppen och får blodsmak i munnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback