Big girl!

Gårdagen bjöds på en rad olika saker, vaknade upp med Sara, sen skjuttsade (övningskörde) lilla jag hem henne, förstår om du var lite rädd ;)
sen åkte jag vidare in till jobbet  för att jobba av 4 timmar och när jag var klar så stod familjen och väntade på mig, vi drog till Torsten och hälsade på sen åt vi på Glaset (riktigt mysigt) och sen for vi vidare ut till mormor och morfar..
Idag blir det mest plugg om inget annat kommer och hindrar mig :P

måste bara påminna er om att det bara är 25 dagar kvar till lilla jag blir en stor flicka, gissa om jag längtar!!!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: saraaa

hehe jo jag var rätt nära på att hoppa ur bilen en gång.. :O

2011-03-06 @ 16:21:00
URL: http://ssaarraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback