STORT ?

En seriös lärare- Sofi du måste välja bort något nu annars kommer du gå in i väggen snart!
Ja som sagt....
jag mår inte alls bra.. har aldrig brutit ihop i skolan förut men idag kom tårarna... Jag orkar inte med allt...  sover knappt på nätterna pga av att jag ligger och tänker på allt som ska hinnas med...
I skolan öser det ner massa uppgifter på en innan jag hinner göra klart den första...
Alla säger att jag borde ta bort ett av jobben men som sagt jag behöver pengarna...  Skulle önska mig ett liv utan måsten och inga tider att passa, men glöm det...  frågan är ju bara vad ska jag välja bort? Den frågan gör mig ju oxå stressad.

Kommentarer
Postat av: saraa

inte lätt hörru.. :/ <3

2011-02-18 @ 11:49:15
URL: http://ssaarraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback