Nu kan du få mig så lätt!

Fösta dagen på lovet, Lars Winnerbäck och Håkan Hellström spelas i högtalarna och arbeten skrivs.. försöker se till att bli klar med allt första dagen så jag kan konventrera mig på allt annat skoj sen :)


Måndag
- plugg och promenad
Tisdag- Sthlm med brudarna och inhandla lite nya kläder, sen fotbollsträning
Onsdag- Gymet på morgonen sen Junibacken med Matilda ( skratta den som vill men ibland måste man få göra barnsliga saker )
 och på kvällen blire filmkväll med brudarna.
Torsdag- än så länge bara fotbollsträning inplanerad
Fredag- gym och hoppas på att det händer ngt roligt med "gänget" snackas iafl om det :)
Lördag- inget planerat än
Söndag- inget planerat än

Hoppas på att få åka skidor någon dag också :)
Ser ni att jag inte ska jobba en ända dag??  Fett skönt :)



 

 

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback