Solen i Ögonen!

Dagen startade med att klockan ringer 04.00 och jag kliver upp. Trött som f¨n kliver jag upp och gör mig i ordnig och täller mig för att vänta på Linda. Men inte kommer hon inte.. så jag ringer upp och frågar och självklart så visar det sig att vi hade en timmes sovmorgon!!
Käken värker och armen skriker när jag lyfter den.. Kände att dagen kommer gå åt h-vete... Första rummet jag städade gick ganska segt..  Timmarna gick segt men tillslut så var dagen över och vi åkte hem. Jag stannade i norrtälje av en anlednig och det var att jag skulle hämta ut min medicin men såklart så hade dom inte den hemma så jag skulle gå till nästa apotek men det glömde jag visst. Tog bussen  upp till knutby torg för att inhandla lite nya saker till min lilla lya. Så här kommer lite fina bilder från idag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback