Bättre älskat och förlorat än att aldrig ha älskat.

Tjoho, hade Mattias och Sara på besök här igår, riktigt trevligt var ett tag sen man träffa mattias :O Drog med Linus in till sthl på morgonen för vissa är ju lediga på fredagar ;)  Fick med mig ett par fotbollsskor hem :P
Har  vart i Norrtälje idag med mor och syrrorna tagit första gerdacilsprutan,  gillar absolut inte sprutor men vad gör man inte :O
Sen har jag även städat min sista gång på RST  riktigt nice :)  så på måndag blir det donken ;D
Nej nu ska jag dra hem till mormor och morfar och  roa dem lite ;)  och imorrn blir det fotboll för hela slanten :D
Pöss på er!

     
Var kanske dags för ett par nya, tejp håller ju inte i längden ;)


Kommentarer
Postat av: Madde Skogh !

Nej men vad är det jag ser! Hur ska du klara dig utan min snygga autograf? :O

Haha, dom ser lite olika långa ut haha ;P

2010-03-13 @ 23:19:36
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
Postat av: steff

Fan va underbart! :D<3

2010-03-14 @ 14:55:49
URL: http://stephaniiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback