Wavin Flag


Ojoj vad tiden går fort :O  har inte bloggat på några dagar nu. Veckan har vart både rolig och helt muppad,  jag var på sjukt dåligt humör idag, varför vill jag inte nämna här.
Men i måndags så var jag med underbara Sara, vi åt middag hos henne sen tog vi en prommis hem till mig, på vägen hittade vi några små härliga typer som låg på sidan  av vägen. Vi skrattade så vi nästan sket på oss,  var ju inte direkt roligt att se döda rådjur men det tyckte tydligen vi:O :P Så kameran kom självklart fram..
sen svull  hemma hos mig :P  och eftersom att skitungen åker bort på sin födelsedag så fick hon sin present lite tidigere ;)  Och jag hoppas hon blev nöjd för det blev jag :D


Lägg märke till att det inte finns några ögon ;O



Visst är det fint?  (Halsbandet jag gav till sara)


Kommentarer
Postat av: sararrararaa

HAHAHAHAH vi är ju för knäppa! xD

åååh jaa blev fett glad, nästan så tårarna kom :O<3

2010-04-28 @ 19:51:02
URL: http://ssaarraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback