Valborg!

Seriestart igår då :)  Tänker inte säga så mkt mer än att vi förlorade.
I kväll blire jobba fram till 22 sen ska jag ut på stan och roa mig med mina härliga vänner, synd bara att sara inte kan vara med för flickan ska upp och jobba kl 05 på lördag =/
Jag ska iofs oxå jobba både på lördag och på söndag men inte lika tidigt :) 12.00- 19.30 på  lördag och 11.30-17.00 på söndag :)
inte världens roligaste helg kanske men det är pengar.
Att bero på pengar så har jag inte fått min lön än :O skitkonstigt? Så måste fråga chefen idag, för jag behöver faktiskt mina pengar.

 


Vädrar skjortan inför helgens jobb! :)

Nu har mina utemöbler kommit fram :) Ska nog dock byta ut duken till en prickig ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

jaa det var synd! :( hade hellre varit med er meeen...

oh fett nice, då blire frukost ute sen då? xP<3



HEJDÅ BTW, synd att vi inte hann träffas innan :O jag smsar och väcker dig imorgon ;) PUUUUUUUSS!

2010-05-01 @ 13:02:47
URL: http://ssaarraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback