GLAD!

Heeeeeeeeeej!!!!  Jag vet inte varför men jag är så sjukt glad idag ;D  Kan det vara solen kanske :O Glad är jag iafl :) 
Slutade 12 idag så vart ner på gymet vid 13 för att få en såndär gyminstruktion, som jag har struntat i förut ;)
Sen satt jag i typ 2 timmar i skolan men några underbara vänner :)
Efter det runt 3 så tog jag mig en promenad upp till Görla i solen, och fyfan va skönt. Säger bara VÄLKOMEN till solen. Den gör min dag! Och nu ser jag mina syrror roa sig på stuttsmattan, våren är verkligen här!
Sen har min familj även bestämt sig för att vi ska samla in pengar för en sol och en skidresa, asnice :)
Finns inget att klaga på den här dagen alls!!!:D:D:D:D:D








Kommentarer
Postat av: frida

jaa de är så sjukt skönt me våååår:D :D

2010-04-12 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback