Tillsammans är vi starka?

Jaha då var de matcherna klara...  första matchen vill jag inte ens prata om men kan göra det lite iafl... vi var nog inte riktigt taggade känndes det som.. varför vet jag inte för vi hade ju åkt buss tillsammans och allt...  kanske var musikens fel eftersom det inte fans någon ström ute i skogen så fick vi ladda utan musik....  men tror nog inte att en så liten sak kan göra så stor skillnad...  Bollarna bara gick igenom oss mål efter mål... de fick slå sina långbollar som vi inte satte stopp för... varför vet jag inte, de bara rullade igenom oss hela tiden.. matchen slutade tragist nog 0-9...

Sen var det bara att byta om  till nästa match som börja en kvart senare...
Matchen startar bra och jag får ett framspel av vem vet jag inte men jag kommer iafl ihåg att jag kommer förbi backlinjen och slår in bollen i måål... Yees fick göra ett mål  även på denna match... sen  får de in 1-1  och jag får ngn gång där ett gult kort...  försöker ta det lugnt och får gå ut några gånger för att tagga ner mig för idag kokade det i mig...  i andra havlek får jag även ett till gult som förvandlas till ett rött och jag får gå av...  många olika åsikter om det där röda men det är ju så att domarn dömmer så bara att acceptera... Har nog själv kommit fram till att jag lider av damp eller vad tror ni??? :P Matchen slutar sen 2-2  vet inte så mycket om  dom målen eftersom jag då var på väg av planen och in  i duchen...  På väg till duschen stoppar Affe mig.. han fick mig att tänka till lite.. det är ju faktiskt sant det han säger att jag skulle va så grymt mycket bättre om jag taggade ner lite haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback