Sommaren är kort!

Ligger här i min säng och är hur mätt som helst.. det passar ju bra när man ska åka och träna!!  eller inte... men men det går vell över antar jag :)
Idag slutade vi en timme tidigare typ, så drog ner till stationen och tog halv tre bussen hem..  När jag gick av bussen ´fick jag mig en trevlig pratstund med Robin och vi kom fram till att vi måste ta reda på lite info om en kille som går på HR och bor någonstans i  södersvik.. Sen kom bussen från rådmansö skola och ett gäng klev av.. bla. johanna och hon fick äran att fråga vart kille bodde.. och han bor tydligen på Hattsundet inte alls långt ifrån mig :) så tänkte kanske kan haka på honom på cykelturerna ner till bussen på morgonen :P Han går i min parallelklass så måste ju lära känna honom ;)
 


Denna gjorde jag igår i skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback