Skit it då!

Så skönt att det nu är helg.
Så skönt att jag har jobbat så jag slipper det i helgen..
Så skönt att vi ska spöa Norrskedika imorgon.
Så skönt att bara sitta här i mitt egna lilla hus och lyssna på musik och bara varaaaa.....
Så skönt att jag har dig och att jag kan lita på dig...
Så skönta att klassen börjar bli ett gäng som håller ihop.

Idag då fick jag ju som sagt äran att stå i disken, vilket jag faktiskt tycker är kul tro mig eller ej men det är faktiskt så... gillar liksom när det bara rullar på..  Servitriserna var jätteduktigt och vi alla fick väldigt mycket beröm av Gunilla våran klassföreståndare..
Vad händer ikväll då?? 
jo jag vet inte som vanligt så har Dennis frågat om vi vill hitta på någo men får se för det är ju faktiskt matcher imorrn så det skulle bara vara skönt med en chillkväll och träffa friendsen :)
hehe bara för jag sa friends så kom jag på att jag faktiskt blev en sån där friendsrepresentant i skolan;)

Nej nu är det middag med familjen och farmor snart så ska vell gå in och vara lite trevlig :)
Puss på er <3



Kommentarer
Postat av: annica

skönt att vara klar med allt ! :)

2009-09-05 @ 15:57:26
URL: http://annicasidebrand.blogg.se/
Postat av: annica

skönt att vara klar med allt! :)

2009-09-05 @ 15:59:11
URL: http://annicasidebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback