Fortsätt kommentera annars dör denna blogg!!

Fick se att jag hade fått en ny kommentar av någon Hanna.. vet inte alls vem det är så om du vill berätta det så vore det kul iafl :)
Kommentaren såg ut så här..
Postat av: Hanna Gustavsson
du har jättegulliga flätor ju, vill också ha såna men kan inte göra flätor på mig själv, har ddu något tips på hur man gör?
jo snälla kan du inte svara i ett inlägg.
vill bara lägga till att du har värdens bästa blogg, nu ska jag in i duschen ha de bra :)
2009-09-06 @ 18:39:20

Så jag kan ju svara på det i ett inlägg då :)
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara för jag bara gör vanliga flätor liksom... Men iafl så plattar jag håret först, sen delar jag upp håret i två delar,så sätter jag upp ena delen i en lätt toffs så att håret inte blandas, gör sen två flätor och så ruffsar jag till håret lite och plockar ur lite av det översta håret så att inte allt hår är med i flätorna.. sen är det bara att ha i lite vax och så är det klart :)
Vet inte om man fattar sig på denna beskrivningen men jag vet inte hur jag ska förklara mer..
Tack för din kommentar iafl :)


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAH men gud vad gulligt xD

2009-09-08 @ 18:48:55
URL: http://ssaarraah.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Men Sofi... skäms på dig :o

2009-09-10 @ 08:13:56
URL: http://jenife.blogg.se/
Postat av: Sofi

Vaaah? vad har jag gjort nu då? :O

2009-09-10 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback