Bara jag såg dig!!

Hallojsan :) sitter just nu och försöker skriva klart mitt CV för jag måste seriöst fixa ett jobb nu.. iofs har jag ett men får inte tillräkligt med timmar och då blir det inte så mkt mer än 700kr i månaden.. så ja ni ser ju 700 är ju inte direkt mycket för en som mig... så vill verkligen försöka fixa ngt :)  det är mc-donalds som ska få läsa mitt CV så får se hur det går..  och ja jag vet att vissa tycker att MC-donalds är värsta skitjobbet, men vafan pengar är pengar.. så jag ska iafl ge det ett försök... annars så tänkte jag kolla upp statoil för far har ju lite kontakter där så får se :)

tänkte bjuda på lite härliga bilder på vad HR09A gjorde på estet igår :)




Denna vackra gjorde jag :)


Kommentarer
Postat av: Karin

FIIINA!!!!!

2009-09-18 @ 20:04:01
Postat av: Joy

Gud så fina!!

2009-09-18 @ 20:04:19
Postat av: Jessica

Är inget fel på Donken man måste bara ha rätt vilja och rätt inställning sen är varje arbetspass som att genomgå en träning! :) Lycka till!

2009-09-22 @ 22:55:05
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback