Tjoho!

Bloggtorka?? eh jaa det kan man ju lugnt säga!! Jag har ingen aning om vad jag skla skriva eftersom att mitt liv är ju inte direkt det roligaste att läsa om.. och säg inte att det är så om ni inte vill kommentera. För skulle ni tycka att det var kul så skulle det komma en kommentar ibland..
Men men iafl så var jag på middag med laget igår eller ja typ halva laget iafl :)  mycket trevligt..  sen drog jag madde och ida upp till flygfältet eftersom det andra banga och drog till "på G" där farsan spelade.. vi drog först med dit men  tyvärr så var vi LITE för unga :P Men vi drog istl på någon innefest ;)  vi mötte s på vägen av Jesper och hans polare.. sen vart vi med dem hela kvällen, men tyvärr så  var madde tvungen att dra..  men jag ioch ida hade kul iafl :)      lite pinsamma lagkamrater kan man ju säge men de var kul :D

Puss på er !!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hallå, vaddå pinsamma ;P Vi hade bara lite kul!

2009-10-05 @ 22:03:54
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
Postat av: soffan

Haha jo det var kul oxå men PINSAMT!!!

2009-10-06 @ 18:29:28
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback