Rubrik?

Tjingeling!!
Igår när jag kom hem så möttes jag av mormor och morfar som var i full gång med att putsa alla våra fönster :O  har man inget annat för sig så visst vrf inte ;) tycker iafl att det var väldigt snällt av dom! morfar fick ett hål i huvudet på köpet oxå ;)  nej men han slog i lekstugetaket och blodet forsade ner från hvudet... såg väldigt hemskt ut måste jag säga..
Idag kom far hem med kanelbullar, mums :P han hade köpt 30 st för att vi skulle ta med på mötet vi hade med laget idag.. Jag och Matte fick oss ett snack med anniz som faktiskt gjorde mig lite klokare och det verkar som om det blev likadant för Matte..  så får se hur vi gör.. allt hänger just nu på en person.. Tack igen anniz!
Imorrn drar jag och sara in till sthlm på bio efter skolan vilken vet vi inte än men det blir nog bra :) en kille i tvåan frågade om inte han fick hänka så får se då ;)
Puss och god natt!


Världens bästa servitriser serverar på hotell roslagen imorrn så kom och ät!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

hallå, vad hände? Du skulle juh se till att servera oss?? :)



Det var jätte gott iaf!

2009-10-02 @ 14:33:09
URL: http://kajsarosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback