Vad hände egentligen?

Tjo!
vad vill ni egentligen att jag ska skriva i bloggen? känns liksom lite tråkigt att bara skrivadet jag gör på dagarna så kom gärna me ngt förslag :)
Men jag kör på ett sånt inlägg nu iafl..
i fredags var det ju serverng igen som alla fredagar. Det gick faktiskt bra men ver lite långtråkigt då man bara hade två bord...
Efter skolan drog vi ner på stan och sen följde J med mig hem, riktigt myssss! vi kollade på film och sen srog vi ner till södersvik och träffade ett gäng trevliga människor. Tack för en riktigt mysig kväll!
och sen var det ju då den dagen många väntat på! dagen då alla RSKare sammlas för att festa loss...
Vi i damlaget började iafl våran dag med olika tävlingar.. vi blev indelade i två lag. varje lag fick varsitt uppdrag och varsin flaska med ngn sots blandning, vet inte riktigt vad det var men sprit var det iafl.. den var  tvungen att drickas upp på två timmar av de som då fyllt 18.
vårat första uppdrag blev att gå in i parken och hämta  ett kuvert med nästa uppdrag. på den fick vi en nyckel och en golfboll.. sen skulle vi ta oss upp till ÖB och hämta nästa uppdrag som låg inlåst i ett skåp. På den lappen stog det  att vi skulle handla vissa saker till kvällen. sen var det lite andra småsaker vi skulle göra för att slutligen komma till mål.. man skulle vara där prick kl 1 annars fick man avdrag på poängen.. det låter ju inte så svårt? men innan vi gick iväg så tog de alla våra mobiler och klockor, så det vara bara  till att fråga runt på stan :)
Tyvärr så var det inget lag som vann den tävlingen för båda kom försent. och som straff vart det shotts till de äldre.
efter lunch var det hinderbana. vi skulle sitta ihop med gummisnoddar och de fick absolut inte gå av för då fick man  minus.
vi skulle också få igenom en golfboll genom an brandslang. allt gick på tid..
vårqat lag förlorade tyvärr men vad gör det när vi hade så grymt kul :D
senare på kvällen var det prisutdelning.. Jag fick pris för årets kämpe och träningspriset.. Och ett nytt smeknamn har man ju fått oxå skoj skoj ;)  så kalla mig nu för dampen!!!
orkar inte berätta så mycket om kvällen, den vart kanske inte så lyckad som jag trodde den skulle bli..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback