Pippi Långstrump!

Nu är det snart klart i pappas nya rum där han ställer upp ett trumsätt, sterio och alla hans musikprylar. Sjukt med grejer är det :D men det blir grymt fiint! lägger upp bilder senare när det är hel klart!
I fredags var jag med Sara efter skolan, vi gick runt på stan, vi gick in i alla möjliga konstiga affärer och jag vet precis vad jag önskar mig i julklapp ;P
Sen for vi hem till mig och fredagsmös, med julmusik, morötter och massa choklad hihi ;)
Upp tidigt på lördag morgon och träna vilket är skönt men skulle inte banga på lite andra tider ;)
På kvällen for jag iväg till sthlm med Jesper och Linus där vi träffade Johan och gick på bio "2012" :)
kvällen slutade senare hos Jesper. och imorse fick jag umgås lite med hans mamma medans han jobbade lite ute. Vi drog iväg på loppis, hittade dock inte ett skit... Men det är kul att få lära känna henne iafl :)
Jobb och sen middag hos mormor ;) 
Tråkigt inlägg men vet inte riktigt vad jag ska skriva.. kom gärna med förslag :)

Puss på er!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback