Pasta och vattendag!

Japp så äre att idag så bli det till att käka pasta och bara dricka vatten, eftersom att det är cup imorgon och jag ska komma riktigt taggad. Hoppas alla tjejer tänker likadant!!

Jag jobbat idag och nu har jag absolut ingenting att göra. Det är sjukt tråk!!!!! 
Jag saknar dig!

Huset har iafl blivit dekorerat idag med ljusslingor och tomtar, snögubbar och allt möjligt så det ser mys ut!!

Assså vad finns det att göra en sån här lördag.. allt är tråk...  jag kan inte typ gör någonting för jag måste upp astidigt imorgon :(
Men men har hört att det tydligen ska vara bra att ha tråkigt ibland. men jag får damp på det!!


Kommentarer
Postat av: Myggan

Hehe ;) titta på film och sooooova :) hihi, kanske df du kallas dampen, eftersom att du får damp på allt? :P

2009-11-28 @ 18:27:45
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
Postat av: Kimbell

Yes, precis. Det blir bara helt fel.

Och ja, maaassor med pengar :P Sen så är jag ju fortfarande skadad, brosket är fortfarande sönder. Så får börja spela volleyboll eller nåt annat!



Lycka till idag! Heja heja heja! Gör mål för mig också :)

2009-11-29 @ 12:03:09
URL: http://kimbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback