Kom änglar!

sitter med plugget framför mig  men pallar fan inte.. vad ska det bli av mig? men men  får vell sitta sista fagen som alltid.. ´
Har typ inte gjort ett skit idag utom att städa.. fixade lite ute också och självklart så blir det bråk och den här gången var det värre än förra gången.. vissa vet ju hur det lät då och tycket de var mycke men nu var det värre jag lovar..
I veckan börjar ju träningarna igen vilket ska bli väldigt skönt, fas tiderna är ju kanske inte toppen men man år ju träna iafl och det är grymt kul :)  Tisdagar 19.30-21.30 och lördagar 11.00-13.00.. har hakat upp mig på lördagstiden men det är ju bara att prioritera vad man vill göra :)
fick reda på igår att det är redan på torsdag som jag ska med far på Lars winnerbäck. skatta ni men jag tycker han är sjukt bra :)


Kommentarer
Postat av: guess who

vem skulle skratta åt lars winnerbäck? :O

2009-11-01 @ 18:47:14
Postat av: Sofi

finns säkert många som skulle göra det ;O

2009-11-01 @ 21:13:42
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Han är grym!

2009-11-02 @ 22:27:46
URL: http://wahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback