Innan mörkret faller!

Tjoba nu har det vart lite dött här sen i söndags men hade faktiskt sovgäster här igår! :)
Började med att jesper, robin och sara skulle komma hit och kolla film men allt slutade med att de alla sov kvar här :) Mysmys! kanske inte natten då jag sovit mest i mitt liv men fick iafl sova lite :)  
Nu sitter jag iafl här och skriver!  Snart är det ju träning, får se om konditionen håller, kan ju alltid hoppas på det. Ny tränare och allt så ser sjukt mkt fram emot de kommande träningarna och framför allt nästa sesong!
Igår fick jag ett sms om att vi ska spela 4 i år igen! fatta hur glad sofi karlsson vart då!!!!   :D:D:D
Sitter och funderar över om jag ska träna eller inte idag för känner mig förkyld men det är ju så grymt kul så jag kan ju inte motstå?  hihi  så det blir nog på med kläderna snart och dra iväg..  puss på er!!



Söötisar! :)


Puss på dig!<3


Sara min egen lilla datanörd!!! <3


Kommentarer
Postat av: j

Det var kul och mys, lär vi ju göra igen :) Saknar dig <3

2009-11-03 @ 21:34:35
Postat av: j

Och galet fina bilder :DD <3 ;)

2009-11-03 @ 21:35:23
Postat av: Sofi

Klart vi lär ju göra om det :) asmys :)<33

2009-11-03 @ 22:14:02
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback