Fredagsmys!

Fredagens shopping!



Var i Täby med Sara, puss på dig!


Vi köpte likadana vantar från H&M fast olika färger 79:-   :)

Kofta från Gina


 Tröja från H&M

Trodde aldrig att jag  skulle köpa ett par skor från H&M men här ä dom nu hemma hos mig!

Höga strumpor från Åhléns.

Bh från Lindex.
Och sen lite andra småsaker :)


Sen efter en hel dag i Täby så drog vi till norrtälje och satte oss på ett fik medans vi väntade på 7bussen. Vi träffade på Emil och Emil på kryddan vilket var skoj för det var ju ett tag sedan man träffade på dem nu..
Sen drog sara till sog och jag vidare hem till Jesper :)

Idag vaknade jag med ont i halsen men det verkar som om det börjar släppa nu så det blir nog bra :) Men nu måste jag ta tag i lite plugg så man klarar alla prov vi har snart!!


Kommentarer
Postat av: BUBBELIBUBB

Hihi puss på dig själv ;)

2009-11-01 @ 15:01:09
URL: http://ssaarraah.blogg.se/
Postat av: Sofi

Gillaru designen då? ;D<3

2009-11-01 @ 15:15:34
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback