1a advent :)

Tjo!!
Har haft en riktigt rolig dag i "hallen" vart (bara) 8 timmar idag tyvärr för vi lyckas ju som alltid att åka ut på den här cupen med 1 ända mål som avgjorde om vi skulle gå vidare eller inte. Vilket vi inte gör för vi har väldigt svårt att få in målen.
första matchen mot BKV vann vi med 1-0 inga stora siffror men ändå hur nice som helst att vinna mot dem.
Nästa match mot Märsta slutar 0-0 tråkiga siffror men 1 poäng fick vi med oss.
Sen stod Rimbo för motståndet, de var ju klart det bästa laget i våran grupp och vi lyckas släppa in 4 mål vilket är alldeles för många. Finns inte så mycket att säga om den matchen men vi kämpar vidare. 0-4
Sista matchen då som skulle avgöra allt, slutade dock också 0-0. Vi hade bollen hela matchen och vi spelade bra men får inte in en ända boll.

Nu sitter jag här och ska bara ta det lugnt och ta hand om mig själv lite det kan behövas.

-Bleka håret
-Raka benen
-Fixa naglarna
-Fotbad

Ja massa sånt som behövs ibland :) ska nog även försöka mig på att klippa/ tunna ur mitt hår lite själv, önska mig lycka till ;)

Nej nu måst jag sätta fart för sen blir det sängen och min bok som ska vara utläst på tisdag ;)
Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: stefff

Niiiiice :D <3

2009-11-30 @ 11:45:02
URL: http://stephaniiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback