18.23 var klockan :)

Tjoba :)
sorry för den dåliga uppdateringen Sara ;)  
händer i mitt liv då??  vet inte om det är ngt spc roligt som händer...   Var iafl hemma hos Jesper igår mys var ordet :) Jag Älskar Dig!
Köket hela dagen idag då..  stressigt i början då alla gäster kom sammtidigt och vi var inte riktigt klara med maten.. Min och Jennies mat blev förstörd då vi glömde att kolla till den i ugnen så 30 portioner fick gå rakt ner i sopptunnan..
Snart är det träning som står på shemat, träning innan "match" eller vad man ska säga. Cup är det ju egentligen.  Så hoppas det kommer många brudar idag så vi kan spela ihop oss.. och så hoppas jag verkligen att alla ni där ute kommer och hejar fram oss, för i år SKA vi gå vidare och vinna!!!!! Finns inget annat!

Mamma är i New York kan det bli mer orättvist elller??  Jag vill seriöst åka utomlands nu!!!  Exakt ett år sedan vi var i Egypten nu men det känns som en evighet så tycker  det är dags nu igen ;D

Kort inlägg men så blir det ibland ;)


Ser det inte härligt ut?  Jag och syrran i Egypten.




Kommentarer
Postat av: sara

ÄNTLIGEN storbloggarN :'D <333333

2009-11-27 @ 21:31:09
URL: http://ssaarraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback