Ursäkta!!

Måndag igen då!
jag längtade lite till skolan ifal bara för att få reda på vad som igentligen hände, men svar på den frågan fick jag inte. Bara så du vet så kan du komma fram när som helst och prata med oss. Det känns liksom fel på något sätt att gå runt o tro något o höra från alla andras håll istället för att få reda på hur det igentligen är från rätt person.

Asså seröst våran präst skrämmer mej, han kom in idag o började att skriva på tavlan om hur man kan utbilda sig till pärst. När han tod där framma  kännde  de flesta den stank som han delade med sig av o hur borta i huvudet han var. Stanken var sprit o ciggaretter, kan man ju liksom inte tro om våran präst ??

vad är det med mej o skolan? jag gör fan ingenting sitter där o skrattar o skriver en mening på en timme. kommer ju ´sluta med att jag inte får några betyg?  men tror nog jag klarar mej iafl  bara man lämnar in arbetena i tid så får man ju bra betyg.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, jag har hört typ 4 personer säga idag att dom inte gör något i skolan :s och jag håller med.. någonting borde göras :o

2009-03-02 @ 20:29:18
URL: http://urls.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha aa seriöst.. vart är lärarna?? :D

2009-03-02 @ 21:51:15
URL: http://sofikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback