Måndag!

hejsan bloggen
ligger just nu i sängen och käkar glass...
hade börjat skriva asmycket på min kärlekshandbok då jág får reda på att det inte ska skrivas på datan!!! Blir så jävla arg men antar att jag får skylla mig själv som inte läst igenom ordentligt. Så nu får jag vell gå  och köpa en jävla bok som jag kan skriva i.

Asså jag förstår inte hur vissa personer tänker?? eller kanske inte kan tänka? eller så är det så att  man inte vill?
men någonstans måste man kanske säga ifrån? inte för att jag har varit i den situationen själv men kan tänka mej att det inte är så svårt att säga nej?
Nej nu ska jag nog sätta på TVn kanske hittar något intressant eftersom att det  inte finns så mycket att göra här!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sofi, jag pratade med Marie och hon sa att man får skriva på datorn om man vill xD <3

2009-03-23 @ 19:30:50
URL: http://jenife.blogg.se/
Postat av: Anonym

okeeeej vilken tur då!! Tack :D<3

2009-03-23 @ 19:42:49
URL: http://sofikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback