Måndag :D

Tjena :)
idag är det måndag igen då....
startade dagen med att mamm skulle promt väcka mej även fast jag inte ville ;) men men måste vell gå upp nån gång antar jag....
sen vart det lika svårt som alltid, bestämma kläder.. men men det fick bli tråkiga jeans en mjukiströja o dålig sminkning.. hehe orka va fin jämt ;)  eller så är det så att jag aldrig känner mig riktigt så fin som jag vill känna mig...
i skolan sen vart det brottning med Mattias o vi fick asmycket skäll av Anki haha skitkul :D
prov i No... gick nog ganska bra endå hoppas jag :)
fick 21 spanskaglosor tills på onsdag JIPPI
sen lämnade jag in Teknik-arbetet där vi skulle göra en egen uppfinning.. jag gjorde då  (chips på lösvikt) hehe tycker själv att jag var riktigt smart :D
aja ikväll vet jag inte riktigt vad som händer har inte direkt planerat något, men skulle ju kanske behöva skriva lite på svenska-arbetet så får se hur det blir :)
Pusspuss

mitt blivande hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback