HEJ !

  Asså den här dagen har vell vart helt okeej måste jag vell säga. trodde verkligen inte att den skulle va så bra eftersom att vi hade np i engelska och skulle skriva en uppsats.
Asså jag vet inte vad det är men just nu känns det som om alla undviker mej? har jag gjort något? är jag tråkig?
skulle väldigt gärna vilje veta!
men men kanske bara är inbillningar eller så är det så att jag är helt värdelös?

fick höra en jätte tråkig nyhet idag.. ni som inte vet kommer säkert att få reda på det imorgon..

bilden väcker minnen


Kommentarer
Postat av: Anonym

säääg den tråkiga nyhten

2009-03-28 @ 19:37:36
Postat av: Anonym

om du säger vem du är :P

2009-03-29 @ 21:36:33
URL: http://sofikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback