^^

Tjena bloggen!
 sitter och tänker på att det är bara två veckor kvar tills jag fyller år JIPPI ;)
en pressent vet jag ju redan, eller om man nu kan kalla det för pressent det vat jag inte eftersom det är ju inget bara jag får utan kommer ju bara få använda huset tills jag en vacker dag ska flytta hemmifrån.

Idag har det vart typ bara idrott.. vi började dagen med  att  Patrik höll i lektionen vilket enligt mej var typ kaos...
han förklarade inte en enda övning så man fattade typ inget, eller är det jag som är trög??
sen slutade han en halvtimme innan lektionen skulle vara slut.. Sen fick man höra att han fått ett av de bättre betygen :o
om det nu är så att du läser det här Patrik vilket jag knappast tror, men då menar jag inget illa jag bara tycker att det var lite konstigt att du fick det högre betyget när du missade på flera ställen.
Aja nog snackat om det ...
efter idrotten vart det typ bild där vi typ inte gjorde ngt som alltid på vår skola...   men vi snackade faktiskt om mötet som vi hade igår då vi kom fram till att det blir en klassresa i alla fall.. vi ska nu åka till Dalarna på någon äventyrsgrej :)
ne nu orkar jag inte skriva så mycket mer för ikväll såå PUSS och GOD NATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback