En speciell dag?

Jaha då har man inte vart hemma på hela dagen då... gick upp halv åtta imorse för att göra mig i ordning inför dopet som vi skulle på. Men som alltid när man ska bort så får man riva ut hela garderoben för att hitta något men ändå är man inte nöjd. Så nu ligger det typ kläder över hela huset som jag måste städa undan imorgon, jag skulle egentligen behöva städa hela huset men så jobbigt när det är fint väder....
Aja dopet var iafl jätte fint men lite pinsamt var det ändå när vi tänkte att alla skulle vara finklädda, så vi tog på oss klänningar men när vi kom dit hade varenda mnniska jeans..så vi stack ut lite kan man säga...
Dopet började kl 10 i Hallstavik så det var bara till att åka vid 9... sen efter dopet drog vi direkt hem för att byta kläder och åka ut på sjön. Båten stardade vid kvart i två och vi far iväg mot Högmarsö, vilket tog ett tag för att farbror skulle ju såklart åka runt och visa skärgården för oss. Men ska inte klaga för det var hur mysigt som helst. 2,5 timme tog det ut. Jag har aldrig vart där förr så jag tyckte att det var rätt häftigt med inredda gammla, nerbrunna båtar. vi tog inte samma väg hem men det tog lika lång tid hem. vi stannade även hos en kompis och gubbarna tog en wiskey. De är ju alldeles för roliga när de är fulla de där människorna asså...

Lilla LINUS med sina föräldrar.

Tvillingarna Karlssons på Högmarsö.

Lilla MY.

Mor och döttrar..

Mamma och kusin Tessan.

Vackra båtet som tog oss fram.

Min tokiga far som kanske inte var helt nykter ;)

Bröderna Karlssons.. visst finns det en viss likhet??


Kommentarer
Postat av: tessan

tror fasen att brevbära´n ligger bakom nån av barnen... hur kan mormor lyckas att få en: kort med ljust lockit hår... en med rött hår som knappt har någe hår... och en med värsta "bröderna fluff" flillan..... hmmmmm

2009-06-28 @ 20:55:09
Postat av: Anonym

Hahaha :P Jadu det är en stor gåta....

2009-06-29 @ 16:16:43
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback