Tjockis!

sitter här i min lilla stuga helt ensam... ska snart gå in till mamma och syrrorna för att kolla på Lost. Vte inte riktigt om jag ska våga sova här helt ensam efter det sen men det visar sig...
Idag var det sista riktiga skoldagen JIPPI alla arbeten är inne förutom spanska som jag tänker strunta i...
efter skolan drog jag in med madde till norrtälje för att sola solarium, men Madde den klanten har ju bränt sig så hon fick sitta och vänta på mig ;) sen drog vi hem till Madde och spenderade några timmar där tills Hjalle kom och hämtade oss...

Imorrn blir det en slapp skoldag, övernattning hos Sara och jobb..

hehe när jag kom hem idag så visade Carolin mig en inbjudan till våran syslings dop och hennes kommentar var..
- Titta de har fått ännu en tjockis
jag tyckte iafl att det var lite kul :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem madde?

2009-06-03 @ 17:11:33
Postat av: Anonym

Madde S och vem är du då?

2009-06-04 @ 17:57:35
URL: http://sofikarlsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Men bebiiiiis! Gud så söt :) <3

2009-06-04 @ 20:44:21
URL: http://jenife.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jag väntar fortfarande på bild på klänningen! :)<3

2009-06-05 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback