Hata vädret!

Igår vart det chill med  annica sara och madde hemma hos mig.. vi gjorde inte så mycket, typ pratade och åt massa gott :P
var tvugna att gå upp ganska tidigt idag eller rättare sagt klockan 10 för att jag skulle iväg och jobba. Men det är ändå ganska skönt att få det gjort så man kan göra  annat sen... Fick även reda på när jag gick in i morse att matchen var inställd:( och jag som var taggad.. men men .. fy fan vad jag hatar det här vädret ( ursäkta ordvalet ) men jag blir så arg.. jag som då hade tänkt att jag skulle ut och springa men vädret hindrar mig... men får se kanske blir en liten tur iafl sen..
Har fått lite hjälp idag av mina kära förälldrar med att sätta upp lite hyllor i huset som jag sen dekorerade haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback