okeej jag är tråkig men lååt mej va de då!!





Vad heter du?
Sofi
I mellannamn då? Caroline Maria
Vart bor du? Södersvik östra eller Lågarö typ samma :P
Trivs du där? jodå men ännu bättre snart :)
Brukar du läsa horoskop? händer väl
Har du körkort? nix
Äger du några converseskor? nope
Favoritdjur? Hund
Vad spenderar du dina pengar på? kläder o godis typ :P
Festar du? Absolut
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Brukar du bli för full? hehe nejdå ;)
Antal kuddar i sängen? typ fyra
Kan du baka bullar? haha har aldrig provat ;)
Mc donald's eller burger king? donken
Är du allergisk mot något? elaka människor :P
Äger du ett busskort? jupps
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? gröön
Vad åt du till frukost? fil
Hur ser du ut idag? mjukiströja o svarta jeans
Har du haft sex idag? nix
Nästa mål i ditt liv? klara gymnasiet
Vad såg du senast på tv? nyheterna typ
Hur svarar du i mobilen? Tjena
Vem ringde du senast? Sara :P
Vad sa den du ringde? haha neej dt är mattias som skriver
Antal timmar sömn inatt? 7 tim
Sov du ensam? jaa :(
Vad innehåller din favoritnattmacka? smör, ost o sallad


Senaste person som:

Sov i din säng: min katt
Såg dig gråta: vene
Fick dig att gråta: när jag tänkte på farfar
Du delade en drink med: Sara ofc
Du gick på bio med: Sara <3
Du gick på stan med: Sara<3
Skällde på dig: Pappa. fick Röttkort
Skickade ett e-mail till dig:


Har du någonsin:

Sagt "jag älskar dig" och menat det? jaa
Bråkat med ditt husdjur? japps
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? jupps


Saker:

Tar du droger? neeej
Dricker du? aa
Vem är din bästa vän? Saraa<3
Vad är du mest rädd för? mitt spöke under sängen :D
Vilka kläder sover du i? t-skirt
Vart vill du gifta dig? inte här iafl
Vad hatar du verkligen? när någon sviker mej
Har du varit kär? jaaa
Gillar du att ha folk omkring dig? jadå
Är du ett hälsofreak? heh nja ibland så..

Mer saker:

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? jaa
Är du ensam nu? nej min katt är här :P
Några piercings/tatueringar? piercing
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? dåliga
Vill du gifta dig? jaa
Vill du ha barn? japp

Favorit:

Rum i huset? vardags´rummet men dt är alltid upptaget
Typ av musik? blandat
Månad? juni


Har du under de senaste 48 timmarna:

Gråtit? nja tror det
Köpt någonting? neej
Varit sjuk? nej
Sagt "jag älskar dig"? nix
Velat säga till några att du älskar dem? Jaa
Träffat nån ny person? jaa
Saknat någon? japp
Kramat någon? aaa
Kysst någon? pussat


Senaste:

Låt du hörde: ....
Film du såg: Beck
Drink du köpte: vene
Mat du åt: appelsin
Gången du åt en 7-Eleven korv: hehe har inte gjort de :P  (eller vad är de) sara fattar :P


SenasteX2:

Senaste människa du slog: hehe min far tor jag men inget allvarligt
Senaste stora bussresesan? från skolan är ju ganska långt... noot
Senaste långa telefonsamtal: idag
Senaste dusch: nyss
Senaste irritation: vene

Kommentarer
Postat av: BÄSTIS! <3

Hahahaha, ja vaaad är en 7-eleven korv?? :O Hahaha <3333

2009-02-20 @ 15:10:14
URL: http://ssaarraah.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jadu bra fråga :P<3

2009-02-20 @ 18:15:59
URL: http://sofikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback