Tjeena!

hejsvej :) 
ja jag vet att det  var ett tag sedan jag skrev men liksom det är ju typ inga som läser eller jo det kanske det är men ingen som komenterar så om ni läser komentera gärna :)

veckan då .. nationella prov två st i svenska.
fredagen spenderade jag med Sara, Anna, Jenny och Annica :)  vi hade yjejkväll med taco o massa choklad, nachos, grönsaker o dipp. vi åkte in efter skolan för att handla till kvällen, men först vart det en sväng in på mc-donalds för att käka glass.  Jag kan ju inte säga att  jag gillar glass för det gör jag värkligen inte.. jag hatar glass man mår bara illa :( 
isglass love it.
aja kvällen vart iafl jättebra vi körde anden i glaset men han ville inte komma o hälsa på oss. sen somna vi alla i vardagsrummet.
Lördagkvällen blev det barnvakt åt kusinbarnet medn Sara. både jag o Sara var tröttare än My och hon vägra sova men vid halv 12 sov hon iafl :) 

idag blir det  städa o träning för mej.. får se om dt blir ngn ordning på min nacke har sjukt ont till o från ..  orkar inte röntga :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback