Tisdag!

Hejsan dags att skriva lite igen då :) alltid lika svårt att hitta på ngt att skriva om men nu finns det faktiskt lite o berätta.
Igår var det skola som vanligt inget speciellt som hände. efter skolan bar det av in till norrtälje för att träffa Hjalle o fixa ilägg till skorna eftersom att jag har så sjukt ont i fötterna. eftersom att jag har haft problem med nacken som ni kan läsa i de tidigare inläggen, så tyckte folket att jag skulle dra in till akuten för att få reda på vad problemet är. Satt o väntade i en timme tills jag fick komma in första gången, det var inte alls så mkt folk så jag hoppades på att det gå fort. Hoppas kan manju alltid göra, så fyra timmar senare så var jag klar där o fick åka hem. En av de timmarna fick jag sova på en sjukhussäng, inte världens skönaste men sova kunde jag iafl. När jag sovit  en timme så kom läkaren in för att känna på nacken ( kl 22.30 )  det var ingen fara med min nacke men han påstod att jag hade vrickat nacken. HUr sjukt låter inte det VRICKAT nacken lixm :O:P
aja nu ska jag åka o träna
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback