sommar sommar sommar ?

jaha nu börjar en ny vacka igen o även den kommer vell gå lika snabbt?
halgen har varit jättebra förutom att jag nu igen har en svullen o stel nacke efter cupen i helgen.. vilket även står i förra inlägget av sötnosen Sara <3
idag har dt varit skola som vanligt fast kanske inte helt vanligt.. vi ska ha första delprovet i svenka ( nationella ) så halva dagen gick till att gå igenom o öva till det...
maten var piss idag ( fisksoppa ) så dt vart macka o sallad ...

nu har jag faktiskt bestämt mej för att fixa till formen lite tills i sommar så äter ngr tabletter för att minska sötsuget så hoppas dt funkar.. sen blir dt bara nyttigt bröd o massa frukt...

klädnörd som jag är så har jag fått lite nya kläder 2 st långa linnen som funkar till tights, en sommarklänning o snart kommer en till klänning och idag fick jag stt par tjocka strumpisar. mamma har även lovat ´mej ett par nya skor :P
tro nu inte att jag är bortskämd för dt är jag faktiskt inte eller om ni frågar mor o far så är jag väldigt bortskämd.. hehe men kan ju hålla med ibland när dt gäller tv,data mm ....

i helgen vart dt en ny frilla igen då :P färgen är helt okej men frillan som mamma så snyggt fixa är jag inte lika nöjd med men men får vell stå ut ett tag antar jag?...

pusspuss

                                                 Nej jag har inte glasögon har bara lånaat dom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback