Onsdag !

Tjena tjena.
dagen bör´jade med att jag halkade på isen på väg till skolan ( inte skönt ) en fint blåmärke fick jag på köpet oxå...
i skolan vart det slöjd, där göör jag en docka som ska föreställa en bonde :P han blir iafl jättegullig :)
sen vart det matte gjorde int mkt på den liktionen om jag ska säga sanningen men men ligger ju inte så efter, eller dt tror jag iafl inte. 
lunchen vart PASTASALLAD LOVE IT  :D<3    
spanskaglosor efter det, jag hade 9/ 21  inte bra men jag hade fan int hunnit plugga eftersom jag satt på akuten i måndags o igår var det träning o massa annat. Jag är iafl inte så jättemissnöjd för ´har haft sästan alla rätt på de andra glosförhören i spanska :)
lite skoj på isen hade vi oxå, eller aaa inte på sjön utan på fryst toalettvatten på gräset, haha toalettvatten kansek det inte är men stinker  gör det iafl.
sen vart det elevens val ( inget gjort där heller ) märks det att jag är skoltrött eller???
när jag kom hem gick jag in för att göra min gymnasieansökan.

1. Kost o hälsa på Åva i Täby
2. Handels på  Roden
3. Forson på Roden
4. Bygg på Roden
5. Media på Cybergymnasiet.


Hehe tycker att bilden är lite rolig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback