Vad ska man tro??

Tjaba!  vet inte riktigt vad jag ska skriva men kommer vell på något snart antar jag.. kan ju passå på att "skryta" haha eller inte, men igår på träningen skulle vi göra massa olika stafetter i lag och det vinnande laget fick ett pris.. och kan ni gissa vilket lag som vann?? jo mitt lag som bestod av mig Anniz och Pettsson... folk påstod att vi hade fuskat men det kn jag inte hålla med om :P
Efter  träningen vart det myskväll med Anna och Sara hemma hos mig som vanligt typ ;) 
Har även hunnit med en del saker idag som att, möblera om här inne, burit klart all vet så jag får lite pengar och sen jobbat som alla andra onsdagar, fast idag vart det lite längre :) jag blev även ett pa strumpor fattigare för att Dennis tyckte han var rolig och kastade upp dom på lastbilsflaket ;(  hehe vem vet kanske om jag får ett lass jord hem ngn gång så får jag kanske mina strumpor tillbaka ;)
Nej nu ska jag gå och bränna lite fett på studsmattan see you puss!!






Min  fina lilla skosamling :)

Kommentarer
Postat av: Madde.Skogh

Haha, njaa ni fuskade inte ?? haha på 2 av övningarna fuskade ni och svarta laget fuskade på 1 XD men de e kanon :) Ni var ju bara damlagspelare oxå,och vi andra var bara u-lagspelare XD <33

2009-08-12 @ 18:45:07
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
Postat av: Soffan

Heheh jo sant ;)<3

2009-08-12 @ 18:49:38
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

anniz fuskade och de vet alla! haha men de e ju bra att ni vann på de:P haha nejdå ;) <33

2009-08-13 @ 22:51:50
Postat av: Soffan

haha neej vårt lag körde inte alls på fust :P det är bara till och erkänna nu att vi var mycket bättre ;)

2009-08-26 @ 19:59:24
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback