Test taget från Lisa!

Namn: Sofi Karlsson
Födelsedatum: 31 mars
Stjärntecken: vädur
Stad du bor i: stad vet jag inte men norrtälje???
Tandställning: nyss borttagen :D
Husdjur: katt,kanin,marsvin,fiskar och höns
Syskon: tvillingsystrar
Vem är din modeiko?........
Din kropp:
Hur lång är du: 162 typ
Hur mycket väger du: hemlighetsstämplat
Vilken sko storlek har du: mellan 38-40
Är du nöjd med din kropp: nix
Vilken ögonfärg har du: blåa
Vilken hårfärg har du: blondin.

Dina känslor, tankar och humör:
Hur är du i ditt humör nu: blandat
Vad tänker du på just nu: gymnasiet, och mina vänner
Saknar du någon: jaa
Gillar du någon: ja
Är du kär: vet inte?
Älskar du någon: jaa
Hatar du någon: hata är vell att ta i men ogilla jaa det gör jag

Dina önskningar:
Du skulle egentligen velat heta: Vet faktiskt inte men något mer annorlunda ...
Du skulle egentligen vela bo i: mitt i stan men trivs bra på landet
Din högsta önskan är: att levaett långt och lyckligt liv..
Du skulle vilja ha: en massa saker
Sommaren 09

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för? jaaa
- Dog någon som stod dig nära? nej
- Vilka länder besökte du? Sverige
- Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? Nej eller jo kanske de
- Vilka datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas? många
- Största misstaget?  ska inte lita på någon
- Har du varit sjuk eller skadat dig? Hehe jaa lite blåmärken
- Bästa köpet? min rosa byrå ;)
- Vad spenderade du mest pengar på? heh kläder
- Gjorde någonting dig riktigt glad? mina underbara vänner
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?  Rap das armas,
- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Mycket gladare
- Vad önskar du att du gjort mer?
- Vad önskar du att du gjort mindre? spenderat pengar på skit
- Hur tillbringade du midsommarafton?
- Blev du kär i sommar? kanske
- Favoritprogram på tv? Tv har inte jag tid med ;)
- Bästa boken du läste i sommar? har inte läst någon :)
- Något du önskade och fick? en bra sommar
- Något du önskade dig men inte fick? Ja alltid
- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Sov :P
- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? ja om inte alla vore så falska
- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009? hehe jadu väldigt blandad
- Vad fick dig att må bra? alla underbara människor
- Vem saknade du? alltid min farfar
- Sommarens sötaste? Sara såklart ;)
- Sommarens besvikelse? haha ja du vad ska jag välja?
- Sommarens bästa? Sara
- Sommarens snällaste? många
- Sommarens roligaste? Alla härliga kvällar !
- Sommarens somrigaste? bad och utekvällar
- Sommarens mysigaste? allt med mina vänner
- Sommarens frihetskänsla? bara vara den man är och skita i andra
- Sommarens räddning? mycket
- Känsla inför skolstart? jobbig men roligt
- Känsla inför hösten? den måste bli mins lika bra som sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback