Jag älskar det!?!

Jaha nu sitter jag framför den här manicken igen då efter 180 min fotboll i kroppen :) kan inget annat säga än att det känns i hela kroppen... tror jag brytit min tå eller så är den bara rejält stukad för ont som f¨n gör det...  sen en fin lårkaka fick man på köpet..  men vafan vi spelade grymt bra delvis i första matchen men i andra var vi gryma.. som alla säger så var det u-lagets bästa match... jag fick även chansen att göra mååål i ett snyggt framspel av anniz.. :) Hjalle (tränare)  sa till mig att han fick sig en tankeställare så  få se om den gammla högerbacken får ta en forwards plats... men det vet man ju aldrig för jag har spelat på samma ställe i fyra år nu så får säkert fortsätta med de...
Resultaten på matcherna behöver vi inte prata om men det var kul att vi visar att vi kan spela fotboll.. så nu får vi försöka hålla oss kvar i 4.. det skulle vara så surt om vi skulle åka ner.. vilket vi INTE  ska göra :)
Nej nu måste jag gå och stretcha så man kan gå imorgon puss på er!

Kommentarer
Postat av: Madde Skogh

Jaaa, det måste vi verkligen göra ! så vi kan kämpa mot 3:an nästa år :D Yeaah :)

2009-08-31 @ 19:28:49
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
Postat av: Soffan

JAA precis :D<33

2009-08-31 @ 20:25:40
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback