KH09?

Jaha då har man vart två dagar i Täby på Åva-gymnasium, vilket har gett mig både possitiva och negativa tankar. Kan skriva ner några så ni förstår hur jag menar.

Possitivt!
Skolan är jättefin.
Bra lärare.
Bra utbildning.
6 timmars matlagning i veckan

Negativt
måste gå upp 05.30 och inte komma hem före 18.00
lång bussresa
konstig klass
långt ifrån alla mina gamla vänner.
inte så mycket fritid

Så snälla hur ska jag göra?
om jag går HR i norrtälje så får jag ju typ eller iafl nästan samma utbildning och man blir någo när man är klar, de blir får jag inte om jag går KH. Där får jag bara en utbildning som gör att jag kan plugga vidare, vilket jag måste göra hur jag än gör... så hur ska jag göra??  Ska ge Åva en vecka och se hur det är annars får jag försöka prata med studievägledaren och se om jag kan få byta...

Nej nu glömmer jag det här ett tag för det är ju faktiskt HELG och den ska bli sååå nice :) Ikväll blire till att umgås med Sara och imorrn drar jag till Åland på match med laget :)  sen får vi se vad som hända ske på kvällen  men hoppas även den blir lyckad ;)


Puss på dig!<3


Kommentarer
Postat av: Madde Skogh

Tycker att du ska testa en vecka, för annars kanske du ändrar dig ? men du ska ju ta det du helst vill såklart <3

2009-08-21 @ 19:45:11
URL: http://maddeeskogh.blogg.se/
Postat av: sara

jag håller med madde! :P

2009-08-22 @ 10:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback