Så kan det gå?

Igår tog vi vårt pick och pack och for iväg till Åland för att där få spela match :)
Matchen i sig hade många blandade känslor.. mycket skratt men även väldigt arg...  Det känndes mer som en hockey match än en fotbollsmatch... Dommar var helt slut i huvudet.. missade allt..  flera inkast som var fel, en tjej fick springa runt utan benskydd, flera offsidesituationer och massa annat.... Men men vi sprang iafl runt och skrattade på  planen så roligt hade vi ;)  Matchen slutade dock med att vi förora med 4-2...  men det känns ändå inte som en förlust för alla kämpade och slet...

Kvällen blev dock inte som jag planerat men grymt roligt hade jag iafl :)  Jag madde  och sara tog moppen till Anjous där det var chillkväll... bilder kommer neranför....
Vi drog hem vid 2 tiden hem till mig och åt kvällsmacka/mackor och roade oss med roliga historier och film...  så sängen vart det inte förens vid 4 och så sov vi till halv 1 idag :)

Har även funderat ännu mer över mitt gymnasieval... ska ge Åva en vecka och se.. ska även gå till syon imorgon och höra.. för tror nog faktiskt att jag skulle vilja byta till HR i norrtälje...
Puss på er!

Sara och Linus ;)

Madde och sara :)

Jag och madde :)


Nattmacka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback