Sista dagen!!

Jaha imorgon gäller det!  Skolan börjar och jag  är faktiskt inte så nerväs än även fast jag inte känner en ända på skolan och har bara vart där en gång...  men antar attd et kommer imorrn...nervositeten asså..  men men det blir säkert jättebra när jag väl är där.. Det skulle ju kännas lite bättre om man inta var helt ensam, men då får man ju sammtidigt chansen att träffa nya vänner!
Men den stora frågan är ju endå vad man ska ha på sig? vill ju ge ett första bra intryck, så folk inte tror jag är värsta tönten :P Nej men ska nog lista ut något fint ikväll för jag har ju som sagt lite att välja mellan även fast det inte är så mycket jag gillar...  köpte en ny tröja/kofta som jag kanske kan få nytta av till morgondagens outfit ;)
Nej nu ska jag fortsätta att städa lite, vill ju ha lite frächt när skolan börjar ;)  sen ska jag dra in med faster till norrtälje och utföra lite ärenden och sen blir det jobbjobbjobb...  snart blire löön oxå !! längtar!!!  men Jag måste börja spara lite mer. Även fast jag sparar 200 kr i månden så räcker inte det för jag SKA köpa en systemkamera....
puss  på er!!!

Jag och Matte igår!!
lite skillnad det är då på färgerna..  jag vill oxå bli brun!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback