Gud utrustade mannen med hjärna och kuk, men utan tillräckligt med blod för att hålla bägge igång samtidigt.

Jaha vad har jag då att bjuda på i mitt inlägg idag då?  kanske inte så mycket faktiskt... gårdagen bjöd på en kväll hemma his dennis med brudarna :)
Alla verkar seriöst bli sjuka nu.. Jag vill verkligen inte bli skjuk.. det är min största mardröm just nu så får stoppa i mig mass nyttigt och hålla kroppen igång..  att bero på det så är det ju så att manb ska spela två matcher imorrn oxå :) längtar..  förstår inte egentligen hur  det kan vara så kul att spela fotboll men det är grymt kul :D

Just nu sitter jag och lyssnar på musik ur högtalarna som jag var såå duktig och kopplade in helt själv igår :D  men det blev inte riktigt bra så pappa fixade till det idag så fick lite bättre bas på grejerna :P  Så nu har jag grymt ljud iafl om man gämför med innan då  jag bara hade de  högtalare som satt i datan :)

Nej nu ska jag plugga lite så jag slipper det på måndag, sen blir det hem till dennis igen ikväll :)
Puss på  er och glöm inte att komma och heja på oss imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback