Bara glada miner idag!!


Nu har jag äntligen fått beskedet om att jag har kommit in på Kost och hälsoprogrmmet på Åva gymnasium.  Det är ju en bit att ta sig men tror nog att det är värt det eftersom jag får gå den kursen jag verkligen vill....  45 min med buss från Norrtälje tar det och sen ungefär 15 min att gå, så en timme.. men det klarara jag nog av :)  200 m till täby C är det ju oxå så kan det bli bättre ;)

Bara glada miner idag!  Jag har ju även  vart i stockholm idag och plockat bort TANDSTÄLLNINGEN  kan ni förstå vilken frihet :P  nej men det känns faktiskt riktigt skönt att den är borta nu :) sen ska man ju ha den där eftertandställningen i minst 5 år, men vem fan bryr sig för den syns ju inte :P


Inte världens finaste bild men bjuder på den bara så ni får se mina vackra tänder haha ;)
 

Kommentarer
Postat av: Viktor

så galet söt :) <3



PS. ^^

2009-08-21 @ 20:53:12
Postat av: Sofi

Haha absolut :D

2009-08-23 @ 01:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback