08.18

God morgon på  er! klockan stod på 06.00 imorse men jag snosade till 06.30.. sen var det bara att gå upp och in och göra frukost.. mn när jag kommer in och kollar på schemat så börjar jag inte förens 11.25 så behöver ju inte ta 8 bussen..  så jag gick och la mig en halvtimme till och nu har jag gjort mig iordning för att snart ta 9 bussen..  jag tänkte åka in lite tidigare för att prata med syon.. så jag uppdaterar senare ikväll om hur det gick :) 
Ikväll ska jag nog även åka ner och köra lite egen träning med pappa oxå, för han ville ha lite målvaktsträning på sig själv..
Nej nu måste jag borsta gaddarna och sen vandra ner till bussen puss på er!!

Lika??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihih, aah e en liten tjuv :D <33

2009-08-24 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback