My life??

Rensade ut min garderob idag när jag kom hem.. Kan faktiskt erkänna att jag hade en del kläder..




så kan ju kanske inte komma och söga att jag inte har några kläder..
men man vill ju ha nya hela tiden och sen e det jättesvårt att kasta det gammla.. vissa kläder har liksom prislapparna kvar, för dom e  snygga i affären men sen när man ska använda dom så ser det helr konstigt ut och man ångrar att man köpte..

Imorn blir det Nt med sara för att handla till discot för småbarnen... måste även hinna träffa hjalle för att fixa ett par nya fotbollsskor eftersom att mina nya just gick sönder.....  kanske ska satsa på ett par lite dyrare skor???  får se hur det blir men jag älskade verkligen de andra... gjorde till och med massa mål med dom, vilket är väldigt ovanligt ;)

Nej nu är det fildax och sen sova GOD NATT PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lite kläder :S

2009-04-24 @ 15:26:55
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah, bra där sofi XD <3

2009-04-27 @ 16:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback